پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1392/11/20 15:55
نویسنده : ش
99 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه خیلی علایم خوبی داشتم و مطمین بودم که بی برو برگرد مامان شدم و با شوشو کلی امید وار بودیم تا روز 18 بهمن رسید و موعد پریم بود دلدرد های بدی داشتم و بی قرار بودم برای گذاشتن بی بی دکتر گفته بود 22 بهمن بی بی بذار و من میخواستم زی ابی برم و زئدتر بی بی رو بذارم از اونجایی هم که هیچ وقت دم موعد پری نمیاد گفتم اگه مامانم نباشم حالا حالا ها مونده تا پری بیاد.

قرار بود شب با شوشو بریم بی بی بخریم و میخواستم جلوی اون بی بی رو تست کنم تا تو بهترین لحظه زندگی پیشم باشه حاضر شدم بریم که رفتم دستشویی و یهو با چیزی که انتظار نداشتم رو به رو شدمگریه

 

تمام دنیا رو سرم خراب شد الن فعلا تو فاز غم و افسردگیم و اصلا حس و حال نوشتن ندارم و دیگه برام دنیا به اخر رسیده

دیگه طاقت شکست ندارم خدایا خودت بهم صبر بده ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

همدرد
22 بهمن 92 19:28
حتی اگه باهر پریودی خرد بشیم اماباز امیدواربه رحمت خداییم اینم زندگی آیندمون
کلاه قرمزی(فرشته)
25 بهمن 92 15:25
شقایق جونم خیلی ناراحت شدم دوستم ولی به لطف خدا امیدوار باش خدای ما بزرگ و اراحم الراحمینه
آسمان
27 بهمن 92 9:18
سلام دوست عزیزم من هر وقتی که خیلی حاجت دارم . میام و این دعا را میخونم عزیزم .این دعا از صحیفه سجادیه است و باید 100 مرتبه خوانده شود . امیدوارم که خدا حاجت دلتو بده گلم إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ‏] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجا عَاجِلا غَيْرَ آجِلٍ بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ خدايا چگونه تو را بخوانم و حال آنكه من منم،و چگونه اميدم را از تو قطع كنم‏ و حال آنكه تو تويى،خدايا!آنگاه كه از تو نخواهم كه به من عطا كنى پس كيست كه از او درخواست عطا كنم؟ خدايا!آنگاه كه تو را نخوانم تا مرا اجابت كنى،پس كيست كه او را بخوانم تا اجابتم كند؟،خدايا!آنگاه كه به‏ سوى تو زارى نكنم تا به من مهرآورى،پس كيست كه به جانب او زارى كنم تا به من مهر آورد،خدايا!چنان‏كه دريا را براى موسى)درود خدا بر او(شكافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏كنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهايى بخشى،و بر من گشايش دهى گشايشى فورى نه دير،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترين مهربانان
آسمان
27 بهمن 92 13:46
دوست عزیزم امروز داشتم سایتهای مختلف را میخوندم که چشمم به این مطلب افتاد .سوره والعصر باعث صبر در انسان و حس آرامش میشود پس این سوره را حتماً بخونید
فرزند صالح
29 بهمن 92 13:45
عزیزم خدا نکنه دنیا رو سرت خراب بشه... استرس واسه شما از همه چی بدتره ایشالا ماه بعد یا ماه های بعد پشتکار و امیدتو از دست نده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد