پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1392/11/6 12:28
نویسنده : ش
83 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا  امپول اچ سی جی رو تزریق کردم و تو سونوم فولی های تپل و مپل دیده شده و دکتر خیلیییییییییییییی امید وارم کردهخوشمزه

گفته باید 22 بهمن بی بی چک بذارم خدایاااااااااااااااااااااااااااااا

خدایا یعنی میشه این انتطار به پایان برسهههههههههههه

خدایا از خودت میخوام درهای رحمتت رو روم باز کنی و مهربونیت رو ببینم

دلم میخواد عید امسال نی نی تو دلم باشه

دکتر گفته اثر این امپول تا 2 ماه میمونه و اگه هم خدایی نکرده این ماه جواب نداد دیگه باید بعد از عید مراجعه کنم
مژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

پرتو
12 بهمن 92 19:01
انشاالله که انتظارت به پایان برسه و فرشتت بیاد توی دلت دوستم خیلی خوبه که فولیهای خوبی داشتی امیدوارم هر چی که خیره برات پیش بیاد آمین
آسمان
14 بهمن 92 15:40
دوست عزسزم سعی کن استرس را از خودت دور بکنی
آسمان
14 بهمن 92 15:41
دوست عزیزم سعی کن استرس را از خودت دور بکنی
همدرد
15 بهمن 92 14:25
منم منتظر22بهمن هستم-تاقسمت-------------اما انشاءاله تومامانی میشی
کلاه قرمزی(فرشته)
18 بهمن 92 20:54
شقایق جون امیدوارم این ماه انتظارت به پایان برسه دوستمممممم
فرزند صالح
20 بهمن 92 11:19
عزیزم نگران نباش هرچی خدا بخواد همون میشه ایشالا شما هم زودتر نی نی دار بشی همونجور که خیلی ها با این داروها صاحب نی نی شدن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد