پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1392/12/5 14:55
نویسنده : ش
101 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا دارم برای خودم یه عالمه لباس میدوزم میخوام عید رنگا و ورانگ لباسای خوشگل بپوشم  ولی همش تو فکر توام این شبا همش دارم خوابتو میبینم

ما برات اسم انتخاب کردیم با بابا جونیت اسمتو گذاشتیم مهربان

همش تو فکرتم بعد از عید اقدام میکنیم برای اومدنت میرم پیش یکی از دوستای عمت که تو بیمارستان کار میکنه و بهش میسپارم هر کی اومد و دخترشو نخواست با ما تماس بگیر و تا بیایم ببینیمش و اگه صحیح و سالم بود بیاریمشو خونمون رو چراغ روشن کنیم

البته نمیخوام بهت بگم که قضیه اینه و مطمینا وقتی بیای تمام این نوشته هایی رو که مربوط به این موضوع میشه رو پاک میکنم و میخوایم به همه بگیم که حامل گرفته بودیم

میخوام برات یه عالمه لباسای چین چینی بدوزم

تا وقتی اومدی با گل سرای خوشکلت ست کنم و بپوشم تنت

 

عزیز دل مامان حتی یک ثانیه هم از فکرت بیرون نمیرم

به مامانی       {مامان خودم}موضوع رو گفتم اونم موافقه

اما گفتنش به خانواده بابات یکم سخته البته اونا هم میدونم مخالف نیستن اما باباییت یکم ته دلش ناراضیه البته بهش حق میدم چون بابات یه دونه پسره و اونا هم نوه پسری جز تو ندارن ا

 

اما من و بابات تصمیمون رو گرفتیم دیگه. میخوایم این دفعه قاطع باستیم و بگیم که ما انتخابمون رو کردیمممممممممممممممم

 

امید وارم با مشکل مواجه نشیم اخه دیگه کشش سختی رو ندارم راستش دارم کم میارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
5 اسفند 92 18:19
عزیزم امیدوارم به تمام ارزوهای دلت برسی عزیز دلم امید بخدا داشته باش امیدت و هیچوقت از دست نده من بعد از هشت سال نی نیمو خدا بهم داد ارزو می کنم زود زود به مراد دلت برسی
ش
پاسخ
مرسی گلم خدا نی نیتو برات حفظ کنه من امیدم فقط به خداست
الي مامان دو قلوها
5 اسفند 92 22:10
واي چه اسم نازي مهربان خاله از الان از طرف من برا مهربان از اون محکماش
ش
پاسخ
عزیزممممممممممممممممممم ممنون
فرزند صالح
6 اسفند 92 11:35
عزیزم... کار خوبی میکنی، به نظر منم واقعا اگه ادم بعد چند سال تلاش طبیعی باردار نشد بهترین کار قبول سرپرستیه یه کوچولوئه به جای میکرو و ای وی اف و این همه هزینه که معلوم نیست نتیجه بده... ایشالا خدا کمکت کنه و هرچی برات خیره پیش بیاد
ش
پاسخ
انشالله
سکوت
7 اسفند 92 21:00
سلام عزیز دلم.......... من هم منتظرم...... فقط خواستم بگم من و دوستای منتظرم یه ختم قران داریم.اگه دوست داشتی بیا ما واسه هرکسی که اسمش تو لیستم هست قران میخونیم اگه خواستی یه حزب بگیر اگرم خواستی اسمتم توی لیستم بنویسم. اروم میشی...... ما هممون اونجا همدردیم.منتظرتم
آسمان
8 اسفند 92 9:11
دوست گلم به نظر من شما به علت استرس زیاد نی نی دار نمیشی . خیلی ها هستند زمانی که نی نی میارن دیگه استرس ندارند . بعد از یک مدت میبینند که نی نی خودشون اومده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد