پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1392/12/14 13:42
نویسنده : ش
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ببخشید خیلی وقته نیومدم . اخه اینروزا حسابی سرم شلوغه دارم خونه تکونی میکنم اتاق نی نی رو هم که کلی خرت و پرت و وسایل اضافه توش بود رو مرتب کردم و خلوت تا اماده بشه برای ورودش به خونه.{انشالله}

امسال خیلی شاد و ذوق عید رو مثل سالای قبل ندارم و از اینکه امثال هم مثل سالهای پیش دونفره سر سفره هفت سینیم ناراحتم و احساس پوچی میکنمناراحت

خدایا امسال هفتمین ساله که با شوشو  سر سفره هفت سین میشینیم تو رو به جون هر کی که  دوست داری سال دیگه سر سفره هفت سین سه نفر باشیم

این روزا با اینکه اون دکتره گفت مراقب باش احتمال باراری هست و چیزای سنگین بلند نکن

اما من اصلا مراقب خودم نیستم و همش دارم چیزای سنگین رو جا به جا میکنم  انگار کاملا نا امید شدمدل شکسته

هجدهم موعد پریمه و 4 روز دیگه بیشتر نمونده خدا کنه این ماه اگه حامله نباشم مثل ماه پیش پری خودش عین بچه ادم بیاد و من و سر کار نذاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

پرتو
14 اسفند 92 15:59
خسته نباشی عزیزم ، انشاالله به زودی فرشتت میاد و امیدوارم همین ماه اومده باشه که سر سفره هفت سین وجود اون فرشته رو هم حس کنین الهی آمین
ش
پاسخ
ممنونم عزیزم
آسمان
17 اسفند 92 8:38
سلام دوست عزیزم چرا اینقدر نا امید اونم در شروع سال جدید گلم همینکه خودت و شوشو سالمید باید خدا را شکر کنی گلم میدونی که نی نی هم زود میاد اینجا پیشت . ولی باید امیدوار باشی
ش
پاسخ
راستش من خیلییییییییییییییی سختی کشیدیم. یه چیزایی هست که هیچکس جز خدا و خودم ازش خبر نداره
آسمان
28 اسفند 92 11:22
سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما... کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟... زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...
ش
پاسخ
مرسی
پرتو
29 اسفند 92 12:21
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد سال نو مبارک
ش
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی سال نو شما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد