پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1393/1/1 22:23
نویسنده : ش
83 بازدید
اشتراک گذاری

سلام با عرض معزرت که خیلی وقته نیومد اول از همه  میخوام سال نو رو تبریک بگم امسال سال اسبه و من مطمینم که مهربان مامان تو سال 93 میاد به همین زودیا .

یه کم از شرح حال خودم بگم

این روزها خیلی وقته که پری عقب افتاده و من بی بی گذاشتم و منفی بوده باید 18 اسفند  میومد و امروز اول فروردینه و هنوز نیومده و بی بی هم منفی بوده . فردا قراره پرژسترون بزنم .

روزهای اخر سال 92 رو یعنی 26 اسفند با شوشو و خواهرش شوهر خواهرش و بچون رفتیم کیش خیلی باحال بود و این برای دومین بار بود که با شوشو میرفتم کیش چهارشنبه سوری اونجا بودیم و رفتیم پارک دلفینا و هتلم رفتیم داریوش خیلی هتل خوبی بود و کلی حال کردیم یه جنگ شبانه هم رفتیم که کلی بزن و برقص داشت اونجا هم حال داد  یه شب رفتیم سیرک که اولبرنامه از بچه ها خواستن که بیان رو صحنه و برقصن تقریبا 100 تا دختر بودن و 100 تا پسر . اونجا یکم دلم گرفت و هموای نی نی کردم و اشک تو چشام جمع شد و یکم یواشکی گریه کردم و تو مرکز تجاری ها که میرفیم کلی لوازم و لباسای بچه خوشگل بود که اونجا هم دوباره هوای نی نی کردم و......................

 

امیدوارم و مطمینم که به زودی زود نی نیمو بغل میگیرم با هم میریم کیش و براش از سیتی سنتر و پاساژ پردیس کلی خرید میکنم و عقده هامو خالی میکنم

 

راستی لحظه سال تحویلم با وشو سر سفره هفت سین کلی دعا کردیم و دستامونو تو دست هم فشار دادیم و شوشو اولین دوست دارم سال جدید رو مثل هر سال بهم گفت

 

این روزا هر جا مهمونی میریم دوباره سراغ از نی نی میگیرن و دل منو خون میکنن

اما من میدونم که یه روز خوب میاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد