پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

چشم انتظار

نامه برای جیگر مامانی

1392/10/7 15:38
نویسنده : ش
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کودک ناز نازی من کوچولوی مامان  الان که در تاریخ 92/10/7 به سر میبریم درست 6 سال و 5 ماه و اندی است که من و بابایی با هم عروسی کردیم من از همون روزای اول دغدغه داشتن تو رو تو دلم داشتم اون موقع ها به خاطر سن و سال کمی که با  باباییت داشتیم دلم نمیخواست نی نی دار شم و همیشه به خاطر مشکلی که بابات داشت از بچه دار شدن میتر سیدم .

تا اینکه متوجه میشم کم کم دارم به نی نی دار شدن علاقه مند میشم اخه باباییت خیلییییییییی مهربونه  و ما با هم دو تا دوست صمیمی هستیم و هرگز جای خلا تو زندگیمون احساس نمیکنیم. شروع میکنم به خریدن یه عالمه اسباب بازی و عروسک برات اخه دلم میخواد برات سنگ تموم بذارم و تو پر غو بزرگت کنم .

تازگیا فهمیدم که من خیلی بچه دوستم خیلییییییییییی بیشتر از چیزی که فکرشو میکردم .  روزها میگذرند تا اینکه من متوجه میشم که باید تو زندگیم برای به دست اوردنت ریسک کنم . اخه دکتر ژنتیک به عمت گفته در مورد مشکل بابات هیچ درمانی وجود نداره .

منم تا جایی که میتونستم سعی کردم که هر کاری بکنم تا تو بعدا که بزرگ شدی جای هیچ شکایتی از ما رو نداشته باشی . من و بابات خیلی برای بدست اوردنت سختی کشیدیم . شاید خدا این کارا رو کرد تا قدر تو رو بیشتر بدونیم . نمیدونم ولی این روزا دیگه کم اوردم .

همیشه فکر میکردم مشکلم برای به دنیا اوردنت چیز دیگه ای باشه اما حالا فهمیدم که خدا بهمون نی نی نمیده تا الان که بعد از 2 سال دوا و درمون نداده .

ولی من امید وارم میدونم یه روزی بالاخره تو میای پیشمون .

بیا خیلی دلم گرفته تو رو خدا زود بیا دارم دق میکنم . هر کاری بگی برای اومدنت کردم . هر راهی رو بگی رفتم . تو نمیدونی چقدر زجر کشیدم برای اومدنت پس تو رو خدا ما رو اذیت نکن و بیاااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شبنم
8 دی 92 10:57
امیدوارم خیلی زود خدا یک نی نی ناز توی دلت بزاره.
کلاه قرمزی(فرشته)
9 دی 92 17:52
شقایق جون امشب شب شهادت سلطان خراسان علی بن موسی الرضاست از خدا می خوام به حق همین شب عزیز انتظار همه منتظرا به پایان برسه عزیزم امیدوارم زود زود امام رضا حاجتتو () بهت بده و بشین یه شاد و خوشبخت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد