پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

چشم انتظار

این روزا برام سخت میگذره

1392/10/9 15:08
نویسنده : ش
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلامفرشته

نخودی مامان این روزا قراره مامان بزرگ و بابا بزرگت برن کربلا زیارت امام حسین و حضرت ابوالفضل . من از الان دلم داره براشون تنگ میشه امروز از خواب که بیدار شدم مامانیت زنگ زد گفت که مریضه و رفته دکتر .استرس.منم تندی براش سوپ درست کردم . و بردم دادم بهش .

دیشب با بابات میونمون شکراب شد . نگران. اخه من این روزا خیلی دلم هوای تو رو کرده . همش دارم بهونه میگیرم . دیشبم رفتیم خونه سمانه جون و عمو صادق{دوستای مامان و بابات} اونا هم برای امیر ارسلان که 3 ماه دیگه به دنیا میاد کاغذ دیواری دالی موشه خریده بودند و با با بات چسبوندنش. آخ.  ما الان 2 ساله که اتاق تو رو کاغذ دیواری کردیم اخه چرا نمیای نخودی مامان دل شکسته.

شبم قراره بریم خونه عمه فهیمه زنگ زده گفته شام بیاید .

به امید روزی که 3 تایی با هم بریم خونه عمت

دوست دارم وروجک مامانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کلاه قرمزی(فرشته)
9 دی 92 17:56
شقایقم، اینقدر ناراحت نباش خودتو بیشتر از این اذیت نکن مطمئن باش هروقت که صلاح باشه بهترینا نصیبت میشه چون لایق بهترینا هستی
مامان خانومی
10 دی 92 15:29
سلام عزیزم خوبی؟ منم مثل خودت منتظرم دوست داشتی بیا با هم دوست بشیم میدونم انتظار خیلی بده یادت نره بیای وبم دوست داشتی با من دوست بشی بیا راستی رمزم خواستی بعد لینک شدن میدم بهت مرسی عزیزممممم حتما . ولی من نمیدونم چطوری باید بری تو لیست دوسام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد