پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1392/10/14 14:36
نویسنده : ش
137 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با کلی نا امیدی رفتم که ازمایش بدم تو راه گیج بودم نمیدونستم باید چیکار کنم اول کجا برم پیش کدوم دکتر برم؟؟؟ با خودم گفتم بابا بی بی که منفی شده  منم که مطمینم مامان نشدم دل شکسته پس بذار برم دارو خونه و قرص پرژسترون بگیرم . بعد باز دوباره دلم نیومد و گفتم شاید تو اوج نا امیدی خدا در رحمتش رو روم باز کنه و جواب ازم مثبت شه .

این شد که رفتم همون ازمایشگاه همیشگی . منشی ازمایشگاه دیگه منو میشناسه افسوس با دیدن من گفت از بتا داری دوباره منم گفتم اره خلاصه رفتم تو اتاق و ازم خون گرفتن .

یه حس بدی داشتم انگار از رو اجبار داشتم خون میدادم . یادش بخیر اولین بار که اومدم برای از بتا چقدر ذوق داشتم فکر میکردم الان نی نی تو دلم داره شلنگ و تخته میندازه. شکستش  {جواب منفی} برام خیلی سخت بود زار زار تا خونه گریه میکردم . دومین بار سومین بار چهارمین بار........... الان بعد از 18 بار از منفی هنوز وقتی میرم تو اون اتق تست خون دلم ریشه نه مثل اون اولا ولی بازم امید دارم اما بعد از گفتن جمله خانم متاسفانه منفی هنوز مثل همون بار اول تمام ازمایشگاه رو سرم خراب میشه هنوز وقتی دارم از ازمایشگاه میام بیرون چند دقیقه ای تو اون راهپله تنگ و تاریک ازمایشگاه زار میزنم التماس خدا میکنم و بهش میگم میدونم که هستی و شاهد لحظه به لحظه زجر کشیدن بندتی.

از ازمایشگاه میام بیرون خانمه میگه 1 ساعت دیگه جواب ازت حاضره  هر چقدر میخوام خودمو به نا امیدی و بی خیالی بزنم نمیشه . میام بیرون و دنبال اون دکتری که پارسال رفتم پیشش برای گرفتن نامه برای بهزیستی میگردم اخه اون بهم یه روزنه امید داده بود و گفته بود که میتونم برات یه کاری کنم اما من از اونجا که از همه دنیا نا امید شده بودم بهش گفتم شما نامتو بنویس.

 

هر چی میگردم دنبالش انگار مطبش اب شده و رفته زیر زمین . هوا خیلی سرد بود پاهام داشت یخ میکرد دلم میخواست یه نفر بغلم میکرد و گریه میکردم اما هیچ کس کنارم نبوددددددددد

 

همینطور که داشتم اشکامو پاک میکردم و بر میگشتم یهو تابلو دکتر عین بلا اومد جلوی چشام با خوشحالی پله هارو رفتم بالا گفتم حتما خواست خداست که پیداش کردم اما وقتی که رفتم تو دیدم اون دکتره برای همیشه از اینجا رفته بود

 

برگشتم و رفتم ازمایشگاه جواب رو گرفتم و طبق معمول منفی بود دیگه نتونستم طاقت بیارم رفتم پیش خانم دکتر قربانی همون مامای مهربونی که برای اولین بار که میخواستم اقدام کنم رفته بودم پیشش  حالا گریه نکن کی گریه بکن بغضم ترکیده بود بیچاره ترسید منم این 2 سال رو مو به مو براش توضیح دادم اونم برام یه امپول اچ سی جی نوشت گفت پرژستروناتو بزن پری که شدی بهت میگم این امپولارو چه جوری بزنی البته کلومید هم داده که همراش بخورم .

 

منم از دکتر تا خونه طبق معمول اهنگ غمگین گوش دادم و پشت فرمون بلند بلند گریه کردم .

حالا دلم رو خوش کردم به این امپولا خدا کنه جواب بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

پرتو
14 دی 92 15:20
عزیزم اینقدر ناراحت و نا امید نباش خدا بزرگه حتما به موقش هدیه اش و بهتون میده توکل بر خدا انشاالله به زودی حاجت روا شی و دلت شاد شه آمین با اجازه لینک شدین
کلاه قرمزی(فرشته)
14 دی 92 16:30
شقایق جون چرا این همه ناامیدی عزیزم؟ منو ببین 4 ساله منتظرم خیلی ها هستن که بیشتر از من و تو منتظرن پس اونا باید تا حالا خودشونو می کشتن دیگه بابا اینقدر خودتو اذیت نکن خدا خودش کمک می کنه مطمئن باش تو بهترین موقع بهترین هارو نصیبت می کنه عزیزم انشاالله دست این ماما خیر باشه و زود زود انتظارت تموم شه از زندگی دو نفره تون لذت ببر من که وقتی فکر می کنم اگه نی نی بیاد نمی تونم با شوشو راحت باشم دلم می گیره
باران
22 دی 92 14:00
سلام عزیزم امیدوارم این انتظار هرچه زودتر به پایان برسه....عزیزم تو هنوز خیلی فرصت دای خیلی راه ها و روش های دیگه هست بلاخره یه راهی پیدا میشه از ته دل ازخدا میخوام دلتو شاد کنه دوست خوبم اگه دوست داشتی بگو تا دوست بمونیم
منتظر لطف خدا
25 دی 92 9:55
سلام عزیزم .. ناراحت نباش .. خودت رو بسپر به دستای مهربون خدا انشالله جواب می گیری منم منتظرم . اگه دوست داشتی بهم سر بزن با اجازه لینکت می کنم
پرتو
28 دی 92 21:53
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد.
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 18:19
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
فرزند صالح
5 بهمن 92 15:00
سلام عزیزم نا امید نباش اگه خدا بخواد میشه ایشالا خدا برات بهترین ها رو بخواد و یه نی نی ناز بهت بده منم مثل شما منتظر نی نی هستم اگه دوست داشتی لینکم کن خبر بده منم لینکت کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد