پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1393/3/19 15:58
نویسنده : ش
68 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان

میخوام برات تعریف کنم این یه مدتی که نبودم چیکار میکردیم با باتسوال

ببین که هفت خان رستم رو چه طوری داریم طی میکنیم تا لحطه به لحظه به تو نزدیک تر شیم

وقتی تو بیای و خوشبختی من و بابات رو تکمیل کنی دیگه چه فرقی داره از کجا اومدی و کجا رشد کردی

تو که به جای نه ماه چند سال داری با من و تو قلب من زندگی میکنی تویی که ارزئی دیرینه من و باا جونت بودی

پسر قشنگم امیدوارم وقتی بزرگ شدی و این وبلاگ رو خوندی بدونی مامان و بابات برای رسیدن به تو خیلییییییییییییی سختی کشیدن فکر نمیکنم بهشت فقط زیر پای مادرانی باشه که به بچه هاشون شیر میدن و اونا رو تو شکمشون بزرگ میکنن

یه سهمی از بهشت هم برای ما مادرانی ست که به جای نه ما سالیان دراز انتظار کشیدیم حسرت خوردیم و بدون هیچ دلیلی از لذت های دوران بارداری محروم شدیم از شنیدن صدای قلب فرزندمون اما نه

اینطوری نیست من صدای قلب تو رو خیلی وقته دارم احساس میکنم تو تو تک تک سلولهای من جا داری

فرزندم من و بابایی میتونستیم با عمل کردن  شانس خودمون رو سنجیم برای به دست اوردن فرزند

اما چه دلیلی داری وقتی فرشته کوچولویی مثل تو ثانیه ها رو میشماره تا اغوش گرم مادر رو بچشه یا وقتی دلش میخواد باباش از سر کار بیاد و بدو بدو بره تو بغل باباییش

چه دلیلی داره که ما اونقدر خودخواه باشیم که فقط کسی رو که از پوست و استخوان خودمونه رو فرزندمون بدونیم ؟

چرا باید شانس یه زندگی خوب رو از کسی مثل تو بگیریم/

ما میتونیم با هم تا اخر عمرمون خوشبخت ترین خانواده دنیا باشیم این رو از صمیم قلبم مطمینم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد