پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1393/2/28 22:26
نویسنده : ش
84 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم الهی من قربون اون دست و پاهای کوچولوت بشم

مامان جان امروز یکم اذیت شدم اخه صبح زود بیدار شدم و رفتم ازمایشگاه که کپی ازمایش بابات رو بگیرم اما اونا ندادن و لج کردن گفتن دوباره باید بیاد ازمایش بده  فکر کنم وقتی گفتم انداختم دور عصبانی شدن اخه من یه روز که خیلی ناراحت بودم تمام مدارکای پزشکیمون رو پاره کردم تا انرژی های منفیش از خونمون بره بیرون

خلاصه رفتم دکتر خودم که کارم راه بیفته دیدم اونم نیست

تصمیم گرفتم زودی بیام و مغازه بابات وایستادم واونو با کلی زبون گرفتن و قربون صدقه فرستادم ازمایش

کلی هم تو مغازه کار کردم

حالا فردا ساعت 11 صبح وقت دکتر دارم تا بهم نامه بده

بعد از ظهر هم باید برم جواب ازمایش بابات رو بگیرم و ببرم تهران پیش دکتر اورولوژی مهرو امضاکنه و نامه بده

فردا روز سختی رو در پیش دارم

الانم برای بابات کباب ماهیتابه ای شام درستیدم و منتظرشم

البته الان صدای کر کره مغازه اومد من برم استقبالش تا فردا هرجا که هستی میبوسمت از راه دور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد