پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1392/11/30 12:27
نویسنده : ش
114 بازدید
اشتراک گذاری

از اینها سهم من از این زندگی نیست؟؟پس سهم من چی؟ همش ماتم خدایا دلم خیلی گرفته . اخه چرا من؟؟؟؟؟؟ این همه ادم رو کره خاکی این همه زاد و ولد این همه فرشته کوچولو .....یعنی یکی همش حسرت ؟ حسرت چیزای نداشته ؟ خودم جونم من یه فرشته کوچولو از تو میخوام تا بیاد و تو اغوش گرم من و پدرش بزگ شه .....
من از خودم شاکیم کاری که همه زنا برای شوهراشون میکنن و رو نمیتونم برای شوهرم انجام بدم و اون بیچاررو هم باید اذیت کنم . یعنی من از سگم کمترم که بهم بچه نمیدی؟؟؟
خدایا اون کسی که دلمو شکست دلشو نشکن من بخشیدمش چون میدونم شکستن دل چقدر درد ناک بس توهم اونو ببخش
خدایا شکرت الحمدالله که توانای اینو بهم دادی که وقتی که کسی دلمو میشکنه ببخشمش
دل شکسته ی عالمم ای کاش عالم از من دل شکسته نباشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

باران
1 اسفند 92 11:27
سلام عزیزم منم یه منتظرم/فک میکنم از نوشته هات که تنبلی تخمدان داری؟منم تنبلی داشتم 8 ماه دارو خوردم اما نامنظم بودم تا اینکه دوستم یه قطره گیاهی بهم معرفی کرد به اسم ویتاگنوس خودش ماه سوم ازش جواب گرفته بود/این قطره از روز سه پرویدی 3 باردر روز هربار با معده خالی صبح ظهرشب به مقدار40 قطره در یه لیوان آب میوست من با این قطره که خیلی هم تلخه دوماهه به موقع پری میشم وامیدم برای حامله شدن بیشتر شده/هیچ ضرری هم نداره هم عطاری ها دارن هم داروخونه ها قیمتشم 2500 تومنه/کنارداروهات بخور انشالله توهم جواب بگیری
کلاه قرمزی(فرشته)
6 اسفند 92 19:57
دوست مهربون من فدای اون دل شکسته و مهربونت بشم من
ش
پاسخ
خدا نکنه عشقم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد