پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1392/12/1 13:44
نویسنده : ش
119 بازدید
اشتراک گذاری

 


سلام خداجونم
خدایاخیلی سخت وقتی که بری تو یه جمع همش ازت ببرسن هنوز نی نی نداری جواب نه بدی دلیلشو ازت ببرسن نتونی جواب بدی
خداجونم خیلی سخت که ببینی که کسای که زودتر من یا کوچکتر من هستند نی نی دارن دست من خالی باشه
خدایا خیلی سخته که فامیل بهت بگن بچه دارنمیشی
خداجونم سخت تراز همه اونا اینکه اینقدر گریه میکنم باهات حرف ودرد دل میکنم بازم دستام خالی
خداجونم من روی کمکت حساب کردم بس ناامیدم نکن
خدایا ۱۲امام و بی بی رقیه وحضرت فاطمه وزینت واسطه میزارم توروبه حق اینها بهم یه نی نی سالم صالح زیبا بهم بده امین یا رب العالمین
خداجونم کم کسای واسطه نذاشتم واینم میدونم که بنده خوبی واست نبودم ولی تو خواستی که من اینجا باشم بس هیچ وقت دستمو رها نکن وبه صلاحم باشه که بهم میدی نی نی رو خداجونم کمکم کن عاشقانه دوست دارم ومی دونم شاید تا حالا به صلاحم نبوده

 

 

 

دلم  دوباره هواتو کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

منتظر لطف خدا
1 اسفند 92 15:47
عزیزم اگه لایق باشم برات دعا می کنم که انشالله امسال ، سال تحویل سه نفری با نی نی تو ی دلت بشینی پای سفره هفت سین نگران نباش .. توکلت به خدا مرسی . حتما شما لایق دعا هستید و ما محتاج دعا . انشالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد