پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1393/1/18 12:58
نویسنده : ش
83 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این روزا تند تند باید بیام گزارش بدم اخه هر روز کلی خبر جدید دارم فکر کنم داره به اومدن نی نی نزدیک میشه اما فکر کنم همربان مامان تبدیل به پسر شده و ما نمیتونیم دختر داشته باشیم البته من از این موضوع خوشحالم و شوشو هم گفته هر چی خدا بخواد

 

اخه دیروز با مامانم رفتیم بهزیستی و دوباره همون کارای قبل رو ادامه دادیم و مدارک رو داریم اماده میکنیکم  خانومه گفت که اصلا دختر نداریم و همه پسرن و تازه گفت بچه زیر 6 ماه بهتون میدیم  وبچه یکی دو روزه نداریم

اخه قرار بود ما به همه بگیم نی نی خودمونه اما انگار باید یه چن بگیریم و نی نیمون رو به همه معرفی کنیم و بگیم که ما از شیرخوارگاه اوردیمش اخه خانومه گفت که تو شناسنامشم نوشته میشه قضیه فرزند خواندگی

 

گفت کارای دادگاهیش رو که انجام بدید کلا 2 یا 3 ماه بعدش نی نی رو بهتون میدیم

 

من خیلی خوشحال شدم از اینکه خیلی طول نمیکشه تا نی نی بیاد تو بغلمون اما از یه طرفم ناراحت شدم که باید به همه بگیم قضیه رو

اما اشکال نداره هر چی خدا صلاح بدونه همون میشه

بیچاره مامانم این روزا همش با منه و دارهغصه منو میخوره وپا به پام هر جا میرم باهام میاد

امید وارم منم بتونم مثل اون یه مادر نمونه بشم

 

امید وارم کوچولوی ما هر وقت بزرگ شد و این نوته ها رو خوند درک کنه که پدرو مادرش برای اومدنش چه عذاب هایی که نکشیدن

 

دوست دارم عزیز دل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد