پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1393/2/28 0:24
نویسنده : ش
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

دیگه چیزی به اومدنت نمونده

امروز بابات بعد از ظهر ساعت 4 رفت دکتر اورولوژی و من وایستادم مغازه اون بیچاره با تاکسی رفت اخه اونجا طرح بود

ساعت 6 زنگ زد و گفت دکتر ساعت 8 میاد و 10 نفر جلومن بیچاره خیلی کلافه بود اما نمیخواست نشون بده منم هی براش اس ام اس میفرستادم

متن یکی از اس ام اسام

عزیزم بذار از تجربیاتم بهت بگم تو این شرایط اول اینکه نرو هی از منشی بپرس کی نوبتم میشه چون بی محلی منشی میره رو مخت  و دوماینکه سعی کن هی تو ذهنت غر غر نکنی و ارامش رو به خودت هدیه بده و سوم اینکه به فکر پسر خوشکلمون باش و با خودت بگو من براش الگوی صبرم اخه پدرا برای پسراشون الگو و اسطوره ان

خلاصه با خوندن این اس من یکم اروم شده بود و ساعت 10 شب اومد خونه

فردا صبح من دارم میرم ازمایشش رو بگیرم و خودمم برم دکتر زنان که نامم رو امضا کنه پس فردا هم میرم تهران نامه طهمورث رو بگیرم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد