پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1394/4/22 16:14
نویسنده : ش
116 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه صبح بيدار شدم و با مامانم رفتيم دكتر اول رفتيم جواب ازمايش رو گرفتيم و بعد هم رفتيم دكتر تا ساعت هفت شب نشستيم تو مطب تا نوبتمون بشه بيچاره مامانم كه روزه هم بود و داشت از حال ميرفت اما خلاصه خودم رفتم تو اخه اول منشي ميخواست جواب ازمايشام رو ببره نشون بده اما گفتم من خودم ميخوام برم تو 

رفتم تو و دكتر ديد و گفت همه ازمايشات سالمه و هيچ مشكلي نداري عكس رنگي هم سالم بود و گفت از روز دوم پريود بيا تا سيكل درمان رو شروع كنم منم خوشحال اومدم از اينكه دارم درمان ميكنم خيلي خوشحالم از طرفي هم خوشحالم كه مشكل خاصي نداشتم و فقط همون تنبلي تخمدان بود 

چند روز گذشت و يه روز ديدم مامانم تلفن زد كه داييش يه بچه برامون پيدا كرده كه تو ساري بوده و پول زيادي ميخواستن تا نوزاد رو تحويل بدن مامانم هم از خودش رد كرده بود و گفته بود نه ما نميخوايم شقايق داره درمان ميكنه

كار خوبي كرده بود چون واقعا نميدونستيم كي هستند و چي هستند اما وقتي به من گفت به روز كامل گريه كردم وحالم بد شد 

پري روز هم ديدم مادر شوهرم يه دكتر طب سنتي رو گفته بود اومده بود خونشون تا پدر شوهرم رو ويزيت كنه منم رفتم خونشون و من و همسري هم ويزيت كرد گفت چه چيزهايي بخوريم و چه چيزهايي نخوريم حالا من منتظرم تا چند روز ديگه موعد پريودم بشه بي بي چكي بذارم و اگر منفي بود امپول بزنم تا پري شم و برم دكتر سيكل درمان رو شروع كنه 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
30 تیر 94 17:18
سلام دوست من ... تمام مطالب وبت رو خوندم... عجب سختیهایی کشیده بودین .... خیلی متاثر شدم ... نمی دونم مشکل اصلی ناباروری تون و ننوشته بودین ... اما خوشحالم که یک دکتر خوب پیدا کردین و انشالله که خداوند در بهترین زمان بهترینش رو میذاره توی دل خودتون .... التماس دعا ممنونم عزيزم منم تنبلي تخمدان دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد