پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1394/5/4 16:38
نویسنده : ش
168 بازدید
اشتراک گذاری

روز پريودم فرا رسيد و من بي بي گذاشتم و طبق معمول منفي بود و پرژسترون زدم و بعد از يك هفته تاخير پريود شدم و روز دوم رفتم دكتر با مامانم سونو كرد و گفت تنبلي تخمدان خفيف داري و بهم هشت تا امپول اف اس اچ داد كه با مامانم رفتيم داروخانه افريقا و خريديم و اورديم و داديم اوليش رو منشي زد دور ناف بود و يادمون داد مامانم ترسيد و گفت من نميتونم بزنم از فردا بده دكتر برات بزنه اما من تو خونه خودم زدم اوليش رو همسري رو صدا كردم اومد پيشم و با كمك هم زديم روز دوم شد و ترسم ريخت باز همسري اومد بالا كه بزنيم كه متاسفانه نصف امپولم به خاطر بي توجهيم ريخت بيرون خيلي گريه كردم اما پرسيدم و دكتر گفت اشكال نداره چند قطره تاثيري نداره 

خلاصه حسابي اين روزا دارم به تغذيه ام ميرسم يه حلواي سعد كه خيلي تند و بد مزه ايست رو هم درست كردم و ميخورم 

راستي ديروز سالگرد عروسيمون بود و همسري با گل و كيك اومد خونه مامانش اينا و سوپرايزم كرد 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد