پیوند عاشقانهپیوند عاشقانه، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

چشم انتظار

بدون عنوان

1395/3/29 21:38
نویسنده : ش
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ميدونم شايد خييييلي بي معرفت بازي در اوردم از پارسال تابستون تا الان كه بهار رو داريم به پايان ميرسونيم از خودم خبر ندادم 

راستش تو اين  نه ماه اتفاق هاي زيادي افتاد كه متاسفانه اصلا نتونستم حتي براي يك بار بيام سر بزنم به وبلاگ 

فردا ي اون روز من بي بي گذاشتم ومثل هميشه منفي شد و منم مثل هميشه زار زدم و كاري از دستم بر نيومد رفتم دكتر و گفتم جريان اونم با اصرار من براي اي وي اف نوشت وقتي اومدم خونه و فكر كردم به اينكه بايد ريسك كنم كه ايا بعد از اين همه دارو و هزينه هشت ميليون توماني ايا مثبت ميشه يا نه يه كم با همسري شك افتاد تو دلمون تو همين شك ها و شبهه ها بود كه از يكي از دوستام شماره يه خانوم دكتري رو گرفتم كه بچه هاي نوزاد رو كه نيخواستن سقط كنن رو ميفروخت ............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم انتظار می باشد